21.09.07

Isehakanud Lillekasvatajale

Avastasin just, et lõpuks ometi on Hollandi lillesibulakaupmehed kaardi pealt raha maha võtnud, senini oli aina broneeritud ja mulle hakkas juba tunduma, et need sibulad ei tulegi. Nüüd olemine jälle lootusrikkam. Ja siin minu seemnepakkumine Isehakanud Lillekasvataja valgesse peenrasse:


Suureõiene kellukas ehk kurekatel (Campanula persicifolia) "Alba". Selline u. meetrine kena lill. Kuigi jah, tänavu olid kõik lilled minumeelest ebanormaalselt kõrged. Võimalik muidugi, et ma olen lihtsalt lühemaks kasvanud.

2 kommentaari:

isehakanud lillekasvataja ütles ...

OOOOOOOOOOOOOOO, mis kena! Võtan seemned vastu küll, need sobivad imehästi!

isehakanud lillekasvataja ütles ...

Kirjutan siia, oma personaalsesse nurgakesse: ei ole Savisaare sibulatest veel kippu ega kõppu. Muidu polekski ju miskit, sibulaid võib ju kasvõi novembris maha panna (kui just täitsa miinuskraadid pole) aga ma tellisin ka pojengijuurikaid... peab vist helistama ja küsima üle.