09.09.07

Kanna

Sel kevadel ostsin nö. prooviks ühe kanna. Ei hakka siinkohal pikalt jutustama kaupmeeste eksimustest (ostsin kirjute lehtedega punaseõielise isendi), sest teadagi, kuhu need esimesed vasikad lähevad. Tegelikult olen selle lille üle üpriski õnnelik, sest kui sa pole varem oma ihusilmaga ühtki kannat näinud, on üsna ükskõik, mis värvi õied või lehed tal on.


Pildid on tehtud 10. augustil, mil kanna õitsema hakkas. Tänaseks, kuu aega hiljem, kasvatab lill jõudsalt seemneid ning ma ei teagi, kas õievarred tuleks ära lõigata või mitte. See uus tutvus on olnud täis rõõmsaid üllatusi. Veel juulis ei edenenud lill üldse, oli püsivalt selline, nagu ta kevadel potis tärkas. Augusti alguses otsustas hoogsalt kasvama hakata. Ja ka õitsema, mis üllatas eriliselt, sest olin foorumitest lugenud, et on täiesti tavaline nähtus, kui kanna esimesel aastal ei õitse.



Kummalises veendumuses, et õisi nagunii ei tule, sai kannale lisaks istutatud veidras koosluses suvelilli, millest ma juba varem kirjutanud olen. Kokkuvõtteks ei paistnud kanna sealt pusast õieti väljagi. Aga edaspidi olen targem ja kui mul õnnestub too lill ületalve hoida, siis sellist lollust enam ei tee. Selle lille juures on kõik uhke ja ilus, kõrvale ei vaja ta kedagi, isegi siis, kui ei õitse.

3 kommentaari:

Mari ütles ...

vägev!
ma ei ole õievarsi ära lõiganud, sest sealtsamast veidi altpoolt tuleb tihtipeale uus õisik.

isehakanud lillekasvataja ütles ...

ega sealtfoto pealt muidugi õiget pilti ei näe aga tundub, et rõngaslilled on ju päris kena taust kannale

Naano ütles ...

Ei näe mitte ainult pildi pealt. Ta ikka kohe üldse sealt rõngaslille seest välja ei paistnud. Ma pildi tegemiseks rebestasin rõngaslille eest ära.