28.07.07

Õied

Noortele hostataimedele tuleb küll kasuks, kui esimestel aastatel nende õied ära näpistada, sest siis rakendavad taimed kogu oma energia juurte kavule, aga hostade õied on ka imetlemist väärt.


"Iced Lemon´i" väiksed õied näevad armsad välja. Ei raatsinud neid õievarsi mitte ära lõigata. Sordi sain ma mingi järjekordse kampaania käigus, à la "osta kümme, saad ühe tasuta". Ja nagu ikka, ei osanud ma alguses "Iced Lemon´i" üle piisavalt rõõmustada. Tol ajal vaevas mind suurte hostade vaimustus ja kõik väiksemat sorti tegelased jätsid külmaks. Nüüd ma muud ei teegi, kui käin omi miniatuurseid hostasid nautimas. "Iced Lemon" pole küll miniatuurne sort, aga suht väike ja selline eriliselt õrnake. Kahju ainult, et mu pilditegemise oskused ei luba kogu seda habrast olemist piisavalt edasi anda.

3 kommentaari:

Sanna Tallgren ütles ...

What a lovely hosta! I love hostas. Your house looks nice. Is it old or new?

mustkaaren ütles ...

See on t6eliselt ilus foto, ytleb minus elav diplomeeritud qnstnik:) V2rvid-vormid, paigutus & joonis on maru head. Hosta on meie aias ka lugupeetud taim.

Naano ütles ...

to Sanni...
Thank you! I love hostas also! Our house is built in 1946 as the temporary place to live after the old house was burnt down in WWII. :) Now my son is the 5th generation living in that "temporary" house. Rather enduring.

to Kaaren...
Tänan, tänan! Mis seal salata, ma olen meelitatud.